1 Kasım 2010 Pazartesi

Sevgili BTS, su an uyuyor olman gerekiyordu, ya da madem uykun yok kalk bi kitap oku

Benim laptoptan blogspot’a erisim olmadigini bilir misin ey dost? Ve bu sirf bu yuzden bu yaziyi bilmem ne zaman yayinlayabilecegimi? Hatta ve hatta youtube olsun, facebook olsun, twitter olsun, her turlu “zaman kaybi” olarak gordugum fakat iradesiz olusum hasebiyle kendimi engelleyemedigim sayfalara dahi erisimimim olmadigini bilir misin? Yil olmus 2010 ben istedigim sayfaya giremiyorum! Tabi sen buna “yas olmus x sen hala hangi sitede ne kadar zaman harcaman gerektigini bilmiyorsun” da diyebilirisin,hatta bana istedigini diyebilirsin. Ben de sana x’in kac oldugunu diyeyim. Saka saka, der miyim hic onu! Yalniz kim demisse “bayanin yasi sorulmaz” diye elleri opulesi biriymis. Yaslandikca olgunlasacagima, yaslandikca eziklenmeye basladim resmen. “yasin kac?” diyenlere hemen “kac gosteriyorum?” diyorum ve umutla gozlerinin icine bakiyorum az bi sey soylesin diye. Daha kucuk oldugumu dusundukleri vakit de degmen benim keyfime! Hatta gecen kis kollarimda falan bi seyler cikmisti ve gecmemisti, neyse yazin atayurtta kardes bana “genc kizlarda gorulen ama sebebi bilinmeyen bi hastalik” teshisini koydu, aman ne sevindim ne sevindim:) hatta o cikan seyler gecince uzuldum yaslaniyor muyum diye! O kadar vahim bi durumdayim, gordugunuz yerde bana el opturun de sevineyim.

Ben bi baslayinca, 3 yildir bir hucrede yalniz yasiyormusum da yenice insan icine cikmisim gibi konusup duruyorum. Gerci dur ya, 3 yil insan hucre hayati yasasa sonrasinda da hic konusmaz di mi.. Bak asil yazacagimi, gecenin bi yarisi bana bilgisayar actirtan konuyu unuttum. Ne dicektim yaaa, keske insan fedakarlikta onde giden, caliskanlikta ahlakta falan onde giden olsa ama saflikta onde giden olmasa mi diyecektim acaba? Ufff, zaten aylar once twitter’a “hesaba katilmayan seyler” yazmisim, gecenlerde bi okudum, Allah’im neydi o hesaba katilmayan seyler, dusundum dusundum bulamadim. Boyle gizemli gizemli tweet yazmaya calisirken hesaba katilmayan seyleri unutabilecegimi hic hesaba katmamisim! Zaten hep oyle olur, aaa yok ben unutmam derim, bazen hocamla toplantilarimda bile not tutmam, sonra da dusun dur neydi diye!

Sanirim dis ipi hakkinda konusacaktim (gecenin bi vakti bana bilgisayar actiracak kadar onemli olan sey dis ipi miymis??? )ben iste gecen seneye kadar asla ve kat’a dis ipi kullanmazdim. Sonra bi discide “butun dislerinizi iple temizlemek zorunda degilsiniz, sadece sizde kalmasini istediklerinizi temizleyin” gibi turkceye cevrilince uuupuzun olan (bknz. ceviren etkeni) ama aslinda kisacik olan bi afis okumustum, ignelerin de etkisiyle cok etkilenmistim. Neyse, gun o gundu iste, milad oldu benim icin. Ama fark ettim ki dislerimi kurtaricam derken kan kaybindan ölücem! Hep mi kanar?? Yok yani artik disci de 2. evim oldu bi durum varsa soylesin di mi ama!

Ve son olarak sunu da soylemeliyim ki, lensler insan gozunde 36 saatten fazla kalinca, arada duygusal bir bag olusuyor, cikarirken uzuntulere gark olunuyor, eksikligi daha bi hissediliyor, ozleniyor resmen, "senin yerin o lens kutusu degiiiil" gibi histerik ve anlamsiz triplere giriliyor.

Tamam tamam gecti, uyu artik

17 yorum:

LaMa dedi ki...

hay aksi, dun okusaydim bunu alisveris listeme eklemyi unutmazdim!ben de dis ipi asagi yukari her gn kullanirim,ama ne bereketli yahu onlar, yillaaarca bitmez. ama bitti ve ben dun bilmem kac doalrlik alisveriste unutmusum almayi! bi alisveris daha yapmam lazim o zaman aliiim bari.sana da aliim mi?

bininci tekil şahıs dedi ki...

aaa! benim aldiklarim neden hemen bitiyor?? nere yanlis yapiyorum ya, hem kanatiyor hem bitiyor?

LaMa dedi ki...

sorulara olasi cevaplar
1-tasarruflu kullan
2-marka olayi
3- cok mu hasin yapiyorsun???
4-dislerinin durumu vahim pardon cok narin
vs vs

bininci tekil şahıs dedi ki...

1- her seferinde bir tane kullaniyorum
2-tane hesabi diyelim
3-gucum yok ki benim
4-anneme cekmisim!

her syee de bi bahanem var goruyosun:)kapali yasiyorum!

LaMa dedi ki...

taneli oldugu icin cabuk bitiyor! meter isi olanlardan al :)
herseye bir cozumum var goruyorsun!

bininci tekil şahıs dedi ki...

metreliyi kullanabilmem icin beceri katsayimi arttirmam gerek once:)
aksam tel bekledim senden, N'ye gidecektik beraber.. ben niye seni aramadim o da var tabi!

LaMa dedi ki...

ben de BTS beni aramadi dedim!
bu seferki profil fotosunu nerden arakladin!!!

bininci tekil şahıs dedi ki...

napalim canimcim, bizim oyle cizenimiz yok! kendi imkanlarimizla takiliyoruz. yalniz kendimi kimlik bunalimi yasayan ergen gibi hissediyorum resmi degistirdikce:))

mintininmutfağı dedi ki...

ohoooo burada bir lama BTS diyaloğudur almış başını gitmiş.allah muhabbetinizi bozmasın canlarım.hele ben hiç bozmayayım.ama konunun ucndan da olsa dahil etmezsem kendimi çatlarım.


sevgili BTS ben hiç diş ipi kullanmadım.

cici yazına yine bayıldım.senin bu uçarı halelrin bitiriyor beni...

sevgili lama dolarlık alışveriş demişsin vayy:))yakışır lamanın mutfağına...ama benim öööle param yokkk:((

seviyorum sizleri canlar...hoşçakalın...

mintininmutfağı dedi ki...

canım ya şu doğrulama yazısını kaldırsan.inan sırf onun için yorum yazmaya üşeniyorum.sevgiler arkadaşım

bininci tekil şahıs dedi ki...

aaa evet evet ben de bugun Lama'yla yazisirken "bu ne yaaa, spam yorumlari engellese nolur engellemese nolur diye dusunmustum"!Bak kalp kalbe karsiymis:)

sen bi de Lama'nin evini gorsen,buranin en zengin apartmaninda oturuyorlar, yaaa!

bu yorum da bir "yazi" kadar oldu ama demeden edemeyecegim, su ki, ben asla asla ve asla ucari degilimdir, hanim hanimcigimdir, can'imdir:)

LaMa dedi ki...

HAHAHHAHAHA, YENI gordum bu yazdiklarinizi. Kro degilim ama para bende de degil ama evet, en luks apartmanda oturuyoruz:))))) Alisveris konusunda cok iktisatliyim ama, BTS bilir. Indirimde degil diye cok ihtiyaci olan kazagi aldirmamistim ona, kizmisti bana, sayemde alipveremeyis olmustu:)
Bu arada bu kadar olur BTS, bu sabah bay Lama ne dese begenirsin" BTS'ler tasininca onlarin eve mi gecsek?

bininci tekil şahıs dedi ki...

caniiiim, senin kadar balli olsam ben de olurum iktisatli! Allah sizi inandirsin, 1-2 dolara sahane seyler almisligi vardir!

evimize bizden sonra tanidik gecer de ben de evi "bal dok yala" kivaminda birakmak zorunda kalirim diye korkup duruyordum, korktugum bi sey daha mi basima gelecek yoksa!!:)

LaMa dedi ki...

o balliklik eskide kaldi yaa.. gecende zeynep'e corap almam lazimdi, indirimde yoktu 1.5$ odedim, hala kendime gelemedim! ya bayram gelmeden bizi tanger'a gotursene :))

bininci tekil şahıs dedi ki...

"tanger'a gotur bizi" mi? heyecan ariyorsun sanirim:) permit'im bile expire olmus!

Adsız dedi ki...

Arkadaslarini tanger a goturuyorsun demek ki bizi goture goture sadece 10 dak.uzakliktaki Panera ya goturdun:)

bininci tekil şahıs dedi ki...

:) o 10 dakikalik heyecan yetmisti de artmisti hatirlarsan:)