28 Ekim 2009 Çarşamba

yerle bir

Yogun bir gunun ortasinda, dogumgunu kutlamasi icin aranan prensese sen sakrak sorulan “organizasyon var mi?” sorusuna alinan “ben cok hastayim teyze” cevabi birden dunyayi durdurur. Tam o arada hat kesilir, korkuyla tekrar aranilir. Prenses sogukkanlilikla iki gun once yasadiklarini anlatir. “simdi nasilsin?” dencek olur ama bogaz dugumlenmistir bir kere. Far far away’de olmanin en zor duygularindan biriyle karsi karsiya kalinmistir. Aslinda yaninda olunsa da elden bi sey gelmeyecegi bilinir, yanindakiler de caresiz MR/test sonuclarini beklemektedir. Sanirim insan uzakta olunca daha bi duygusallasiyor, saclarini oksayarak “bak ben yanindayim” diyememek daha bi yakiyor…

7 yorum:

denea dedi ki...

merak etme ben yanındaydım...

Unknown dedi ki...

Sen de herkesin yanındasın He-man..

bininci tekil şahıs dedi ki...

ben de uzerime alinmistim bu yorumu nereye yazdigini anlamayarak, kimin yanindayim ki diyordum saskin saskin:) simdi taslar yerine oturdu:)) evet sen herkesin yanindasin he-man, hastalikta saglikta, ev tasimada, yolculukta..

miray(teyzesinin prensesi):) dedi ki...

canım teyzecim yanımda olmasan da kalbinin benimle olduğunu bilmek yetiyor insana sen hiç merak etme .. hem geçti bişey yokmuş :) şükürler olsun.

misebu dedi ki...

seni çok sewiyorum teyzecim <3 iyiki varsın :))

bininci tekil şahıs dedi ki...

yaaaa inanmiyorum, dayiniz soyledi di mi burayi size?? oysa ben yazin atayurt maceram bitip de giderken size teselli olsun diye haber verecektim burayi:)

misebu dedi ki...

ewet dün bizdeydi anlattı :)