19 Kasım 2009 Perşembe

Alakasiz sarkiya alakasiz resim

2 saat 15 dakika sonra bir toplantim var ama benim dilime dolanan bir sarki yuzunden (ki bu sarkiyi ogreneli de bir iki ay oluyor, sag olsun cok sevdigim bir canim, bilgisayarima yukeyip gitmis!) iki sayfa sey yazamadim, yok konsantre olamiyorum! Hoca bana kizacak o zaman konsantre olabilcem sanirim!! Ama ama o zaman da kalbim kirilmis olacak:(( zaten narinim, neyse yazayim da sizin de dilinize dolansin:)

Öyle kırık dökük bir başıma
Karar verdim bugün seni unutmaya
Bilirsin kalandır terkeden aslındaaaaaaaa
Ne anılar, ne acılar
Bıraktım ardımda ne kırgın sabahlar
Unutmam affetsem de sende yaram var

yani bi de ne alakaysa...! Dile dolanma demisken bi de gecenin 3unde uyanmis falan kalp kalbe karsi olan bi sarki vardi onu da yeni duymus ve duyar duymaz dilime dolamistim. Hadi alakasiz basladim alakasiz bitireyim, benim canim kardesim OSSye girmeden evvel bir hafta mi bir ay mi ne, evde kimseye ezgili bi sey soyletmezdi sinavda diline dolanir diye:)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

solucan da dolanir ama dile degil

lacivert karinca dedi ki...

bak ben dusunurken alaka kurdum, yani sarki neden diline dolandi? cunki ben ayriliyorum ve sen cok uzgunsun...ama tabi ayrilirken seni kirdigimi hatirlamiyorum; olsun yine de yukarida bir alaka kurulmus ben de geri kalmayim di mi? :)

bininci tekil şahıs dedi ki...

ama ben seni istesem de unutamam ki canim karincam:(( ama kalp kalbe karsisinin dile dolanmasini senin bu zamansiz gidisine baglayabilirim, malum olmus gibi..:(

Adsız dedi ki...

Bu da alakasiz kisiden alakasiz bir yorum; bu resim yazin raccoon state park'ta cekilmis bir resim :) bu alakasiz kisi de bu blogun sahibini cok sever.. kim acaba??

lacivert karinca dedi ki...

uh oh, en kucuk sirin :) mi? resmi benden aldigindan eminim ama...bir de simdi benim yazdigim mekan isimlerini sansurluyon da far far away'in guzide parkina "ac hayvanciklar malikanesi" veya "cikolata seven hayvanciklar ormani" veya "geceleri copleri karistiran hayvanciklarin yeri" gibi bir ismi niye vermedin? sayin canim blogcum...birinci cogul sahisim..

bininci tekil şahıs dedi ki...

evet, lacivert karincaya 40 puan! (40 uzerinden). resmi senden aldim amaaa o resim en kucuk sirin, ve 4 baska sirineyle cikilmis bir gezide cekilmis guzide bir resimdir.
o kadar da ipucu verelim di mi yani:))