10 Kasım 2009 Salı

yazmis olmak icin yazmak

Sevgili blogumun kesinlikle bir yemek blogu olmadigini savunmakta idim fakat bugunlerde kucuk dunyamda yemek yapmaktan baska bir aktivite yok [yani yazilabilecek olanlarindan, yoksaaaa cok yogun gunler gecirmekteyim -bknz. biryani (!), Hint stili kina gecesi, mahkeme stili dugun:)- ] Gecen Pazar gunu de cok sevdigim bir arkadasim ve esi bize yemege geldiler ben de onlara cooooooooook sahane bi yemek yaptim [ :) ] ama iste burasi tarif blogu olmadigi icin yazamicam nasil yapildigini.. oyle seyler yazinca benim entellektuel kardesim yorum yazmiyor, onun yorum yazmasi icin illa gecmisten dem vurmak gerekiyor. Dur hemen gecmise yolculuk yapayim: ben 4 yasindayim, kardesim de 1 yasinda. Annem ne cesaret bilinmez [caresizlik de denebilir, ya da bana asiri guvenmesi, bendeki olgunluk halini sezmesi, vb :) ] kardesimi bana emanet ediyor ve okula gidiyor [her gun.. en fazla bir saatmistir ama yalniz kaldigimizi hatirliyorum]. Iste ben kucuk anne, obeziteye yaklasmis kardesimi ayagimda salliyorum, ve kardesim bacagima sigmadigi icin bacaklari yanlardan disari cikiyor [tasiyor:) ]… sandalyeye cikip bulasik yikadigimi da hatirliyorum ama yazmicam onu cunku cocukken daha olgunmusum da, yillar gectikce kuculuyormusum gibi hislere kapiliyorum sonra!

6 yorum:

kırıklı çıkık dedi ki...

eskilerden ve olgunluktan dem vurunca aklıma geldi...
ben 4 yaşındayım sen 7 abim 10... annem yemek hazırlıyor 'haydin sofraya... babacıgı haydi sofraya' diye cağırıyor. ev ahali sofraya oturuyor ve ekmegin olmadıgı fark ediliyor. bütün olgunlar evde olmasına rağmen ekmek almaya kim gidiyor... sonraki 19 senede oldugu gibi...

birinci tekil şahıs dedi ki...

bizler daha 4 yasindayken cok buyuk sorumluklar yuklenmis minik omuzlarimiza:)
ekmek almaya, magnum almaya, cips-kola almaya... cok somurduk seni cooook! ekmek alir, ekmegin yanik yerlerini yer, cileli kardes(!)

lacivert karınca dedi ki...

hehehhe, cok guldurdun beni yaaa :D..aferin sana; demek tum bu muhtesem, vakur olgunlugunun altinda yatan sebep buymus :) ee Osmanli atalarimiz bosu bosuna korpe yavrularini 4 yil, 4 ay, 4 gunlukken oturtmazlarmis rahle basina...yavrucaklarin olursa aklinda tutarsin, 4 yas tam zamani.. agac yas iken egilir, benden hatirlatmasi :P

birinci tekil şahıs dedi ki...

ironu mi yapiyorsun bakiyim sen? aaaa bilmiyordum osmanli egitim sistemiyle yetistigimi:))
ben de artik karimcam bile okumuyor diye dusunmekte idim..

lacivert karinca dedi ki...

aa karinca her daim takipte, yanliz bazi zamanlar yorum yapma icin pek tembel..yoksa onun en buyuk zevklerinden biri birinci cogul sahis'in diger kismini takip etmek...

birinci tekil şahıs dedi ki...

diger kisim:)) ne guzel soylemissin! eeee artik haberlesmek icin burayi daha cok kullanir olucaz:(( artik sen ANT'in kafe bolumunden girersin internete ordan yazarsin bana..