10 Haziran 2010 Perşembe

CANLI YAYIN: BOLUM I “UCAKTAN”

Hola! Gulf stream sicak su akintisinin uzerinden geciyorum su an. Yanimda kitabim var aslinda ama bitmesin diye okumaya ara verdim. Hz Aise (RA) ‘in hayatini okuyorum, oyle derin ki hayatimdan utaniyorum.
Konferans bitti, sunumum aksaksiz tamamlandi cok sukur, sorulara da cevap verebildim. Makalelerini kendi arastirmam icin kullandigim iki hocayla da tanistim, hatta birisyle bir diger konferansa toplanti yapma karari aldik, digeri de her turlu yardimi yapacagini soyledi, yani konferanstan yana Allah’in izniyle ve herkesin dualariyla yuzum ak:) (masallah diyelim)
Ama ben tedirginim biraz su an.. Ucak yolculuklarini severim (hele ki cam kenarindaysam:) ezelden cam kenarina karsi bir istiyakim vardir) yani bilmem kac mil yukarda ucsuz bucaksiz su ustunde bulunmamdan degil tedirginligim.. Bilmem belki de sabah sabah resepsiyondaki insanlarla resmen tartistigim icin olabilir, hala hakli oldugumu dusunuyorum. Kimseyi sikayet etmek istemezdim ama bana yalan soylemeleriyle ve yalanlarini daha sonra ortaya cikarmamla giciklik damarim iyice kabardi, ilk is onlari rapor etmek olucak! Evet, hanim hanimcik kisiligimin altinda sakladigim cirkef yuzum boyle durumlarda ortaya cikiyor, ben dahi sasiriyorum kendime!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Yourm girebiliyorum ama ancak böyle.. :(

bininci tekil şahıs dedi ki...

olsun:)