23 Haziran 2010 Çarşamba

First Class'taki Bir Garibanin Notlari

NOT 1: ooo bakiyorum da valizimi bir yere sigdiramadigimda umurlarinda olmayan hatta bik bik konusan hostesler gitmis, yuzlerinde gulumseme eksik olmayan valizime yer bulabilmeyi hayatlarinin gayesi haline getirmis hostesler gelmis!! Yani neymis? Ye kurkum ye’ymis!
NOT 2: Simartiyorlar ama beni!ucaktan inince normal halkin arasina karismasi zor olacak benim icin! Gerci zaten buraya pek de yakismadim da, kodaman kodaman amcalar ve ben, pek uyumlu ciftler olamadik. Nereye gitsem azinligim!
NOT 3: bari araya perde cekselerdi yaa, ne oyle biz yiyoruz onlar bakiyor:( bi de icki kokusu midemi bulandiriyor benim, kusmasi da sorun degil de amcanin takim elbisesi kirlencek, isin yoksa bir de suc at..
NOT 4: sonradan gormeligim belli olmasin diye yiyecek icecek tekliflerine gulumseyerek tesekkur ediyorum. “Mal senin degilse mide de mi senin degil” sorusuyla kendi kendime terapi yapiyorum.
NOT 5: yalniz bu ucakla cok uzatmisim ya yolu:( taaa nerden aktarma yapmisim, yer bulayim diye bu kitanin cografyasini hic dusunmemisim:( hafif kuzey doguya gitmem gerekiyorken, ben taaa guneydoguya gidiyorum, sonra da kuzeye cikiyorum. Haci kardes, cani cigeri ablasini ziyarete geldigi vakit bu aktarma yapacagim havaalaninda saatler gecirmistik, inince nostalji yaparim artik, kardesimden hatira diye oturaklari koklarim, sanki o iciyormuscasina Java chip coffee alirim…
NOT 6: bu arada, zaten okuyucu kitlem sen ben bizim oglan oldugu icin yazilarimda daha samimi davranabilirim, yani isimle hitap edebilirim:) karincam yaaa, gecen aramissin beni, ben aslinda hemen sana geri dondum ama acmadin, hayirdir? (yakinda burayi ozel e-mailim gibi kullanmaya baslicam)
NOT 7: ben seviyorum yazmayi.. zaten yanimda kitap da yok. Aslinda vardi ama gelisim de cok beklemeli oldugu icin bitirdim o kitabi. Simdi de ya satranc oynicam ya da yazi yazicam (ooof 34.5 dereceymis sicaklik, 20 dakika kalmis inmemize yaa, ben hic inmesem, anacim pilotun da ne cok konusasi varmis, len pilot abi sus da ucagi sur) biraz satranc oyniyim bari.. oysa bos islerden yuz cevirmeye karar vermistim ama kararlarima ancak bu kadar sadik kalabiliyorum:( ama calisicam demistim ya, calisicam insallah, cok calisicam, bir gun kendi paramla first classtan bilet alicam. “Hani bir gun fakir ama gururlu bir genc kiz vardi ya” diye baslayan cumleler kurucam tum pilot ve hosteslere. En buyugunden valiz hazirlayip check-ine vermicem ucaga getiricem, alin yerlestirin de mutlu olun dicem..

6 yorum:

denea dedi ki...

en azından senin pilotun uçak kalkmadan havada görüşmek üzere demedi...

bininci tekil şahıs dedi ki...

bu demedi ama onu diyen de var! populer bi laf heralde aralarinda:)

lacivert karinca dedi ki...

hehe cok eglendim yazini okurken :) bize da bir kez nasip olmustu boyle kazara first class ucmak (hem de ailecek!), ustelik orada da cok unlu birisiyle karsilasmistik :) bu arada first class koltugu haketmek icin gosterdigin ustun baasariyi da tebrik ediyorum, bosver havaalanlarinda maalesef sen kotu olmazsan eziliyorsun.. neyse, sana gecmis olsun..seni arama nedenim de,bir karinca klasigi: kaybolmustum yol soracaktim..bu yorum da email gibi oldu, kusura bakmasin kimse..

bininci tekil şahıs dedi ki...

benim yanimdaki amca da lost'taki birine benziyordu ama heyecanim yarim kaldi!
acamadigima uzulmedim o zaman, zaten internetim yoktu:(

pervane dedi ki...

sen bigün kendi paranla first class'tan bilet alsan bile, yine halkın sevgilisi,mütevazi bi "first class" olursun kiii:)

bininci tekil şahıs dedi ki...

dusundum de ben cok param olsa bile first classtan bilet almam, neden daha fazla odeyeyim ki?:)