13 Temmuz 2010 Salı

BTS Atayurt icin hazirlaniyor

Alisverisi-temizligi falan bitirdik ama ben de bittim. Rengim falan soldu resmen, temizlik yapicam diye orayi burayi kazimaktan parmak uclarim, orda burda alisveris yapmaktan ayak tabanlarim aciyor. Hatta zor yaziyorum bunlari sevgili dostlar, tuslar parmaklarimi acitiyor! Butun bu islere sadece yaziyla “bir”, rakamla “1” haftasonu ayrilinca olacaklar belliydi aslinda. Donerken agir misafirlerle donecegimiz icin dip kose daldik, hatta “temiz” ve “kirli” tanimlarini tekrar yaptik. Badem “el izleri”ni bile secebilen bir detektore donustu. Bense hali uzerindeki mikro-parcalari bile secebilen birine! Hayat boyle cok zor, surekli insanin gozune kir pas takiliyor. En guzeli orta karar bir temizlik ve temizlik anlayisi. Hatta hala iddia ediyorum, dunyanin en gereksiz isi carsaf nevresim utulemek!! Ama onu da utuledim, jilet kivami yataklar hazirladim.

Cok guclu kir-pas sokuculer aldim, uzun sure yuzeyle temas ederse daha iyi cikarir gibi hirslara kapildim, bir gece boyunca o kimyasalla beklettigim sampuan falan konulan metal adevati kullanilmaz hale getirdim. En fazla 20 saniye kalmasi gerekiyormus ogrendim. Badem, Mr Muscle olarak ocagi halletti, (evet ocak su an fabrikan ciktigi zamankinden bile beyaz!)ben erteledikce erteledigim buzluk-buzdolabina giristim, sonuc sasirtici: gercek rengini unutmusuz! 10 cuval coklugunda cop-esya-kagit attik, meger gazetelere dusmek uzereymisiz de son anda yirtmisiz. Cam bile sildik, perde bile yikadik, o kadar pur-u pak’iz su an. Insan bakmaya doyamiyor. Sabah 5te yattim (7de kalktim) yatarken bile uzun uzun odalara bakiyordum! Ama dedigim gibi temizligin bu kadari insan bunyesine zarar, aman oraya dokunma, aman buraya dokunma, ellerini kac kere yikadin diyerek teror estirir oldum, yere dusen herhangi bi seye sahin hiziyla atlayip cismi ortamdan uzaklastirir oldum. Masaya dokulen bir damla yag dunyalari basima yikar oldu. Benim icin optimum durumun, ortalikta bulasik olmayan, kiyafetler oraya buraya atilmamis, normal temiz bir ev olduguna karar verdim!

Hiç yorum yok: