12 Aralık 2010 Pazar

Karar verdim!

Cafer yaa, artik sana ekmek vermek yerine ekmek yapmayi ogreticem! Kendi ayaklarin uzerinde dur artik! Hem bak belki biz yaz sonunda Far Far Away'e veda edebiliriz. Ya da dur, ben de bilmiyorum ekmek yapmayi, en azindan ekmek almayi ogreteyim sana! Senin iyiligin icin bak! Biliyorsun seviyorum seni, her ne kadar pencereye kucuk buyuk butun dışkılama işlemini yapsan da, hatta sinekliklerimizi kemirmeye devam etsen de, hatta ve hatta buldugun her firsatta sinsice evimize girsen de! Iste, iyi kalpliyim napiyim, sevgime engel olamiyorum. Canim benim..NOT: Aaa bak simdi fark ettim, "Karar verdim!" benim 100.yazim olmus! Boyle bi kutlama havasi yakalayayim dedim ama yok, degisik hicbir sey hissetmiyorum, 67. yazimda nasil bir cosku halindeysem yine oyleyim!

14 yorum:

mintininmutfağı dedi ki...

canımmm
sevgili BTS m 100 .yazın için tebrik ediyorum.
inşallah 10000. yazını da paylaşırsın bu tatlı dilin ve kendine özgü halinle...
cafere bayıldım.:))
sevgiler...

bininci tekil şahıs dedi ki...

10000. yazi!! birden cok geldi:)
bazen birakayim bu bos isleri, veda edeyim sahalara diyorum ama.. hakkimizda hayirlisi olsun:)

LaMa dedi ki...

e artik 100. yazi icin kakaolu kek ve pankek hazirlarsin bize! isin kotu yani ikisini de pek sevmem:) kakaolu kek ,yetenkli ellerde guzel pasta olursa istisna tabe:P
sen en iyisi boll yagli bir brokoli salatasi yap benim icin 100. yazi kutlamasi icin!

bininci tekil şahıs dedi ki...

her hafta kakaolu kek yemekten booo geldi(kendi yaptiklarimdan bahsediyorum, yoksa kremalilar her daim kabulum)!!
gecenki salataya gonderme yapiyorsan,yag dokerken elimden kaydi, yoksa o has zeytinyagindan oyle futursuzca kullanmam!!

LaMa dedi ki...

ama cok guzeldi. koskoca yarisma 1. tarif istedi ayooool!

bininci tekil şahıs dedi ki...

gaz verme bana, bu gazla asure yarismasina falan katilirim hafizanAllah:)

Cahide dedi ki...

Dün bir baktım,benim ikizlerden biri pc nin başında kendi kendine gülüp duruyor:P
"ne yapıyorsun sen?" dedim.Ekrana bir baktımki senin blog açık:PP
meğer yazılarını okuyup gülüyormuş:D

Okadarla kalsa iyi birde yazıları mp4 de yüklüyormuş."Yok daha neler!" dedim.
"Anne çok güzel yazıyor bu abla ya,Aynı Mine sota gibi" dedi:)

Bugün yine durum aynıydı.Zor kaldırdım başından.
Ne yapsak imzada alamayız ki! Çocuğum hayranın oldu ablası:)

bininci tekil şahıs dedi ki...

:))esimden baska bir hayranim daha oldu demek:))
Fahra kibire dusucem yalniz, simarmaya cok musaittir benim fitratim!
gencler de takip ettigine gore sorumluluk bindi omzuma, dusunmeden yazmaya son vermek gerek!!

lacivert karinca dedi ki...

peh esimden sonra bir hayranim daha oldu! ben neyim peki? (buraya "kizgin surat" gelecek) seni teessufle kinamak isterdim ama neyse hakikaten komik bir yazi tebrik ettim..bugun ogrencilerime Far Far Away'deki Sincap Tepesi'ndeki sincaplardan bahsediyodum..gorunce ozlemisim be dedim, tekrar..zamaninda Cafer'in maceralari ve sana yazdiklarini dinlemisligim var huzunlendim...
neyse saglicakla...

bininci tekil şahıs dedi ki...

var yaaa Karincam, o cumleyi yazarken dedim zaten, eskiden bi de Karincam vardi ama ortalada yok simdi diye, gerci yaza kadar da beklemiyordum seni buraya:)

LaMa dedi ki...

aaa ben de hayraninim BTS< beni niye hice saydin!

bininci tekil şahıs dedi ki...

hadi leyn, burnun uzucak bak simdi!

Emre dedi ki...

Demek geliyorsunuz buraya!!

bininci tekil şahıs dedi ki...

burdan ayrilabiliriz ama Atayurda gelir miyiz bilmem! Kismet..