5 Şubat 2010 Cuma

soze ne gerek

"soze ne gerek" diye baslik attim ama yine konusmadan duramadim! Bugun yine Far far away'e kar yagmaya basladi. Ogleden beri durmaksizin yaginca tum programlari iptal etmek zorunda kaldik. Yani bir cuma aksami ve ben evdeyim, biraz da nazliyim, oturdum "dadi" izledim:) Lise 3'e gittigim yildi sanirim (o zamanlar liseler 3 yildi), show tv'de cikardi, her cuma aksami mutlaka izlerdim, babam sinir olurdu ama ses de cikarmazdi. Sonrasinda da "biri bizi gozetliyor" olurdu, onu pek izlemezdim. Ne yazmaya geldim neler yazdim. Bu resim henuz pek bi tazecik ama aksam aksam cekildigi icin nostaljik bi hava estirdi bana.. Yillar sonra nerde olunur bilinmez, olur da bu resme bakabilirsem, gecenin 2'sinde Sh. parktan bizim semte giren yolun basindaki "stop sign"i her gecisimizde, dunyanin en fedakar insanina donup "far far away'i seviyor musun?" sorusunu sorusum gelecek sanirim aklima...

Hiç yorum yok: