3 Temmuz 2011 Pazar

gece gece canim sıkıldı da iki laf edeyim dedim, ama uykuluyken cekilmiyorum

Ben kutu gazozu kutuyu agzima dayamak suretiyle icemem biliyor musun? Tiksinirim! Kac kisi degdi kimbilir o kutunun agiz kismina! Bu konuya parmak basip toplumu bilinclendirmek istedim de o yuzden yazdim, yoksa "bana pipetle gelin" gibi bir mesaj kaygim yok.

Gecenin bi vakti bir basima faydali isler yapacagima luzumsuz islerle vakit öldürüyorum YINE! Ben bloguma yayinlamadigim ve yayinlamayacagim kendime ozel yazilar da yaziyorum biliyor musun? (hatta benim bir blogum daha var, yaaa sasirdin di mi? Hadi itiraf et) iste bugun luzumsuz isler kategorisinda kendime yazdigim yazilari okuyayim dedim. 13 Kasim 2010'da kendime yazilmis (yazdigimi hic hatirlamadigim icin -mis'li gecmis zaman kullaniyorum) soyle bir yaziya rast geldim:

"insanlar zulmetse de kaderin adalet ettigini biliyorsun di mi? Tamam, onu hep aklinda tut. Derdin sana derman onu da biliyorsun di mi? Bakara suresinin 216. ayeti ne diyordu? Hani su diline pelesenk ettigin ayet, baskasina kolayca soyledigin, evet evet o, "Hakkinizda hayirli oldugu halde bir seyden hoslanmamis olabilirsiniz. Sizin için kötü oldugu halde bir seyden hoslanmis da olabilirsiniz. Yalniz Allah bilir, siz ise bilemezsiniz." Bunu da aklindan cikarma olur mu? Hem zaten kulluk neyi kabullenmekle baslardi? Hakk'in senin hakkindaki takdirinin, senin kendi hakkindaki takdirinin onunde olmasiyla baslardi... Hem bak Hz Ismail'e, "Ne ile emrolundunsa o işi yap. Beni inşâallah sabreden bir insan olarak bulacaksın." dememis miydi? Okurken iyi, baskasina anlatirken iyi de, neden uygulamasi gereken kendin olunca boyle zor geliyor, neden batip cikmayi bu kadar seviyorsun,"

yazi bu.. "virgul" ile bitirmis olmam o zamanki ruh halimin kotulugunun apacik bir kaniti. Kasim ayindaki diger yazilara baktim, "hayat hos TRT FM'le cos" havasinda hepsi. Acaba bana bu yaziyi yazdiran olay-durum-ruh hali neydi??neydi hissettiklerim?? neydi neydi neydi? ("kremini" diyesim geliyor ama igrenclesmicem)

Gelecek icin dusulmus not: Bi gun kalkip da bu yaziyi okuyunca "Acaba bana bu yaziyi yazdiran olay-durum-ruh hali neydi?" diye kendi kendimi yemeyeyim diye su anki hissettiklerimi kayitlara geciyorum, yaz kizim, "BTS'nin 3 temmuz 2010 01:47'de cetveli basina surtup o cetvel ile masadaki minik kagit parcalarini cekesi var, evet su an hissettikleri sadece bu" Acinasi..

aylar sonra: kutu gazozu cok canim istemisse agzima dayayabiliyormusum meger! uzerimdeki uyuzlugu atmak icin beni ac birakman gerekiyormus!

7 yorum:

neval dedi ki...

bts ,ne güzel söyledin,hatırlattın teslimiyeti sağol

kardeş dedi ki...

ben de aynı şeyi ders dinlerken düşünmüştüm bugün:) elimdeki kalemle... antr parentez hala ders dinliyorum ve galiba biz kardeşiz... öbür bloğu özelden yolla:)

bininci tekil şahıs dedi ki...

@Neval:sagolayim hatirlatmalari hep yaparim ama uygulamayi hic yapamam!

@Doktor bey:altinda araba var sen ders dinliyorsun demek!:)

Adsız dedi ki...

2011 olacaktı sanırım?

ü.

bininci tekil şahıs dedi ki...

@u: aaaa 2011'de miyiiiz biiiiiz?:)) neyse, dalginligimin (ve hep karistimamim) kaniti olarak kalsin oyle:)

Mihriban dedi ki...

Merhabala Sevgili BTS uzun zamandir severek takip ediyorum yazilarinizi,blogunuzu.Ama ancak yorum yazmak kismet oldu :)
Her zaman gipta etmisimdir sizin gibi hissektiklerini yaziya dokenlere,benki dile bile getiremem.

Aslinda usteki postunuza yorum yazmak istemistim ama kapaliymis, olsun bende buraya ilistireyim.
.
.
.
Başına ne gelirse gelsin, karamsarlığa kapılma. Bütün kapılar kapansa bile, sonunda O sana kimsenin bilmediği gizli bir patika açar. Sen şu anda göremesen de, dar geçitler ardında nice cennet bahçeleri var. Şükret! İstediğini elde edince şükretmek kolaydır. Sufi, dileği gerçekleşmediğinde de şükredebilendir." Şems-i Tebrizi

Sevgiler...

bininci tekil şahıs dedi ki...

@Mihriban: Demek ilk defa yorum yaziyorsunuz.. Oysa bana sanki ne zamandir yazisiyormusuz gibi geldi:) Ben size orum yazdigim icin mi acaba...
Nasihatlar harikaymis.. ve nasilhat sonunda Sufi olmadigimi anladim.. Biliyordum zaten, teyit etmis oldum.
Yine bekleriz!